Re: Fujitsu Siemens Amilo L1300 - opinie prosze

Autor: theDude <guess_at_guessAgain.pl>
Data: Sat 07 May 2005 - 14:21:05 MET DST

Użytkownik "paulinka " <paulinka.p.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d5i2e7$lbk$1@inews.gazeta.pl...
> Witajcie, czy ktos zetknal sie z laptopem F-S Amilo L1300? Ogladalam w
> sklepie, b mi sie podobal, ale niestety w necie niezbyt wiele o nim mozna
> przeczytac. A wolalabym jednak poznac opinie uzytkownikow (obecnych,
> bylych,
> niedoszlych) na temat tego sprzetu.

Witam.

Moze nie do konca ten model, ale rowniez FS Amilo (M1425). Sprzet bardzo
przyjemny, zadnych niemilych niespodzianek... wrecz przeciwnie - wszystko
dziala szybko, sprawnie i.. tak jak nalezy. Niby to oczywiste ze tak ma
byc.. ale jak wiadomo roznie to z PCtami bywa ;). Tak wiec polecam komputery
FS. Dodam ze moj ma ok pol roku, pracuje codziennie >10h, zarowno jako
zastepstwo desktopa jak i w roznych 'terenowych' zastosowaniach.

pzdr,
tw