Re: Problem z kartą TV

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sat 07 May 2005 - 13:22:52 MET DST

Karty TV to cholernie konfliktowy sprzęt.
Raz mi sie nawet bad-sectory (odwracalne)
na twardzielu zrobiły z powodu konfliktu tunera
z kontrolerem IDE.

Przede wszystkim - wsadź tuner do takiego slotu PCI,
który z niczym nie współdzieli przerwania IRQ.
I to nie tylko że akurat obecnie nie współdzieli,
ale wręcz do takiego (jesli masz), ktory nigdy nie moze
wspołdzielić.

Pozatym, z tego co wiem, względnie najmniej problematyczne
są tunery WinFast, zwlaszcza jesli chodzi o wspolpracę
z nowszymi chipsetami.

latet