Re: temperatury Prescotow

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Sat 07 May 2005 - 10:04:28 MET DST

Uzytkownik "azbest" <adamzz5@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
news:803501635.20050507024605@poczta.onet.pl...

> Czy dla procesora Celeron 2,8 GHz (Prescott) temperatura 70 celkow to nie
za
> duzo ? Niby system sie nie zacina (WXP), ale drazni mnie ta temperatura...
> Czy przez te 60 (normal) i 70 (przy full obciazeniu) komputer moze
zwalniac ?
> Nie wiem czy to moje widzimisie, czy nie, bo dotychczas mialem stycznosc
tylko z
> Pentkami i to z HT

To za duzo. Wieszac sie nie bedzie a conajwyzej zwolni.
Wentylator masz BOXowy z podkladka miedziana? Pasta zwykla? Sam zakladales?
Serwisy bardzo czesto klada tyle pasty, ze bokami wychodzi a powinna byc
jedynie cienka warstewka RÓWNO rozlozona po calej powierzchni procesora
oddajacej cieplo. I w przypadku Celoronów D i Pentium 4 5xx i 6xx powinna to
byc porzadna pasta np Arctic. W przeciwnym razie bedziesz mial takie wlasnie
temperatury.

--
Czajson | ABIT NF7-S | Barton 3000+ Pentagram QC-80 Cu
512MB PC3200 Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |