Wylamany pin w dysku, a dysk dziala

Autor: semp <ask_at_me.for-it>
Data: Fri 06 May 2005 - 23:15:04 MET DST

Witajcie,
mocowalem sie ostatnio z dyskiem twardym i skonczylo sie na wylamanym
pinie. Myslalem, ze twardziel juz nie wstanie, co by bylo dla mnie wielce
frustrujace, ale ku mojemu zdziwieniu komputer wykryl dysk i nawet
uruchomil system. Posiedzialem na nim kilka minut i nie stwierdzilem
wiekszych problemow. Co powinienem teraz zrobic? Przylutowac ten pin? Ja
lutuje tak jak prasuje. A moze obejdzie sie bez niego? Bo na razie dysk
pracuje sprawnie. Tzn. ja wiem, ze ten pin musi do czegos sluzyc, bo
inaczej by go nie bylo, ale jak na razie na szczescie jest wszystko
dobrze i zastanawiam sie jak dlugo jeszcze.

pozdrowienia
k.