Re: temperatury - Athlon XP

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 06 May 2005 - 19:16:20 MET DST

Jax wrote:

> Nie wiem, moze cooler do wymiany. Zastanawialem sie nawet czy jakiegos
> wodnego chlodzenia nie zaserwowac (bo cichsze), ale jestem w tym temacie
> nieobeznany - moze cos ktos polecic i czy to wogole dobry pomysl?

A co masz za cooler teraz? Za wodne chłodznie na Twoim miejscu to bym
się brał dopiero wtedy jak już cała reszta będzie super-wyciszona, ciche
dyski na łożyskach olejowych zawieszone w mocowaniach chłonacych
wibracje, w obudowie tłoczyc powietrze będa Papsty/Noiseblockery, a
dający max 16 dBA w trybie silent duży pentagram z czystej miedzi będzie
/nieznośnie/ "hałasował". Czyli jeśli masz /wyjątkowo/ wysokie wymagania
w kwestii ciszy lub zajmujesz sie ekstremalnym OC, gdzie woda moze
faktycznie zdziałac cuda (oczywiście dobra instalacja).

Pozdrawiam