dysk na USB i Win98

Autor: KACPER <kacper_wywal_at_cashpoint.pl>
Data: Fri 06 May 2005 - 18:51:25 MET DST

Witam,

Mam problem, z ktorym nie moge sobie proadzic.
Mam taki box do podlaczenia jakiegos urzadznia IDE pod USB (dysk lub CD).
Niestety nie mam do tego sterownikow i pod Win98 jest widoczne tylko
nieznane urzadzenie Mass Storage Device.
Jak moge to zainstalowac ? Czy steroniki sa jakies standardowe czy musze
miec te od producenta ? Na tej tym box'ie nie jest nic napisae wiec nie wiem
jaki to producent (biala obudow z bordowymi paskami po bokach).

Czy ktos z Was moze mi pomoc ?

KACPER