Re: Abit BD7II-R i pamięć jednostronna

Autor: Tomek <tomway_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 May 2005 - 13:48:38 MET DST

> Teraz się zastanawiam, czyjest jakaś szansa, żeby to normalnie chodziło ?
> Już się zastanawiam, czy nei sprzedać nowiutkiej pamięci i kupić kostkę
> dwustronną.

Właśnie miałem podobny problem. W kompie były dwie kości - Kingston Value
400 CL3 512MB dwustronne.
Chodziły doskonale na 400 od kilku miesięcy na KT880.
Dokupiłem dwie kości - Kingston Value CL3 512 jednostronne i przestało
chodzić.
Cztery kości na raz nie działały stabilnie na żadnych ustawieniach, nawet
jednokanałowo.
Nie działały w dualu nawet same - testowałem na 333 i 400 przy różnych
opóźnieniach.

Wymieniłem na zestaw dwóch parowanych (te były DWUSTRONNE!).
I teraz chodzą we wszystkich kombinacjach bez najmniejszych problemów.

TM