Problem z odtworzeniem obrazu dysku - wina partycji?

Autor: semp <ask_at_me.for-it>
Data: Fri 06 May 2005 - 13:35:11 MET DST

Witajcie,
uzywam programu Disc Image do robienia kopii mojego systemowego (win xp)
dysku C. Kopia lezy sobie spokojnie na dysku D, a gdy z systemu zrobi mi
sie smietnik, to ja odtwarzam i wszystko znowu dziala szybko i sprawnie.
Ostatnio jednak podczas proby odtworzenia obrazu partycji pojawil sie
"error 701" i program na 3% odmowil dalszego odtwarzania obrazu.
Pomyslalem, ze moze moja kopia jest uszkodzona, wiec sprobowalem
odtworzyc z innej ale rezultat byl podobny. Tak wiec podejrzewam, ze cos
musialo sie stac z moja partycja i dlatego nie moge na nia odtworzyc
obrazu. Coz moglo sie stac i co moge zrobic w tej sprawie?
Dodam, ze przy pommocy wygooglowanego programu "testdisk" udalo mi sie
odtworzyc partycje C:, ale nadal jest to partycja "zasmiecona", a ja bym
chcial odtworzyc tam swiezy system z pliku obrazu, jednak kolejne proby
odtworzenia rowniez koncza sie niepowodzeniem.

Dzieki za
ewentualna
pomoc

k.