Re: grafika, chłodzenie PIV i RAM

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Fri 06 May 2005 - 12:57:08 MET DST

lev@k napisał(a):

> W założonej przez Ciebie kwocie dostaniesz spokojnie nawet
> najwydajniejsza z wymienionych kart czyli 6600GT z dodatkowym porządnym
> chłodzeniem np. Zalman VF700 AlCu.

że dostanę wiem, pytanie czy wykorzystam :)

> Oczywiście
> wszystko ww jest niaktualne jesli planujesz intensywanie korzystać z
> AA/AF czy jedynie "Ultra High Detail" w najnowszych "super-gierkach"
> jest wystarczajaco dobry.. Wtedy raczej "GT" byłoby sensowniejsze.
> Oczywiście oprócz karty niezbędne będzie to 1GB ramu do uniknięcia
> "przycięć" w scenach z duża ilością ładowanych teksturek, ale o tym juz
> pewnie wiesz ;-)

tak, 1Gb RAMu będzie niezbędny, a że jak już kupuje nową grafikę to choć
przez jakiś czas chce mieć "full wypas" ;) chyba jednak na GT się zdecyduję.

BTW co myślicie o kartach od Galaxy?

> BTW - wiele GF tej serii ma ciasno upakowane pamięci blisko GPU
> (szczególnie te "promieniście" rozlokowane wokól procesora graf.), co w
> pratyce uniemożliwia instalację dodatkowych radiatorów pamięci przy
> niefabrycznym chłodzeniu, przynajmniej od "przedniej" strony.

na ti4200 mam Gianta 2, więc i na nową kartę pewnie coś wymyślę.

--
                 _____