Re: padł dysk i co teraz ?

Autor: Filip Drunkenstein <adres_at_w.podpisie>
Data: Fri 06 May 2005 - 09:13:51 MET DST

Zobaczcie co napisał Goblin [Łódź] w manuskrypcie
news:d5dqm3$6v2$1@news.onet.pl !
> Witajcie !
> Mam taki problem padł mi dysk, na pysk. Na 90% to elektronika.
> Dysk, o którym mowa to WD800BB-00JKA0. Nowy dysk miał kilka dni.
> Największym problemem dla mnie jest to, że miałem na nim bardzo
> ważne dla mnie dane. Jest sznsa na odzysk danych? W jaki sposób to
> można zrobić ? Podmienić elektronikę z innego ?
> Proszę o pomoc
Jeżeli to elektronika faktycznie, to powinno się udać. Nie mniej
słyszałem ostatnio, że przy tych samych modelach dysku elektronika
może być inna (z innej fabryki, a nawet serii), więc naljepiej szukać
u tego samego sprzedawcy dysku z tej samej partii/dostawy. jeżeli
sprzedawca "robi za" naprawę gwarancyjną, to spróbuj się z nim
dogadać, aby np. zrobił to u siebie - pewnie poszłoby w miarę szybko.

No i rób backupy - zaleganie płytek nie boli, a utrata danych i owszem
(jak widać) ;-)

--
Pozdrawiam                    Filip Drunkenstein
** gg /bin/: 10110110111110010000111**