Re: Temperatury

Autor: tytan15 <tytan15malpa_at_wp.pl>
Data: Fri 06 May 2005 - 09:17:41 MET DST

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac.wytnij@go2.pl> napisał w wiadomości
news:99jirs1z6z6o.dlg@irish.pl...

> To jest fizyczna niemożliwość :) Coś masz skopane z pomiarem.

Nie zgodze sie u mnie czasem na chipsecie jest wyzsza temp niz na procku,
niewiele ale zawsze. Powodem tak wysokiego grzania sie chipsetu moze byc zle
odprowadzanie ciepla. jezeli nie jestes w stanie stwierdzic jednoznacznie
ktora temperatura jest na czym paluchem musisz sprawdzic ktory radiator jest
cieplejszy na procesorze czy chipsecie. Niewielkie problemy z odprowadzaniem
ciepla jest przy NF4 na asusie a8n i dodatkowo glosnym wentylatorze,
niektorzy wymieniaja cale chlodzenie.
Pozdrawiam