Re: Gigabyte K8NS (s939) i obroty wentylatora

Autor: tytan15 <tytan15malpa_at_wp.pl>
Data: Fri 06 May 2005 - 08:55:23 MET DST

Użytkownik "Artur Jabłoński" <ajabl@poczta.interia.pl> napisał w wiadomości
news:d5d3mf$d19$1@213-238-102-194.adsl.inetia.pl...
> Witam
>
> Posiadam płytę jak w temacie i do tego procesor A64 3000+ z BOX owym
> chłodzeniem Technologia Cool N Quiet działa poprawnie (zwalnia procesor)
ale
> wentylator ma stale ok 3000 obr, (nawet tuż po starcie komputera)
> Temperatura procesora wynosi ok 30 stopni.

30 stopni podczas startu czy podczas pracy? jezeli pracy kompa bez
obciazenia to norma. Mam taki sam procek ale plyte asusa a8n i tam po
wlaczeniu kompa i nie robieniu nic na kompie (poza ogladaniem tv i
przegrywaniem plikow) przez jakies 15 min program od mierzenia temp (pc
probe) warjuje bo wentylator na procku nie pracuje normalnie, bo procek sie
jeszcze nie nagrzal.
Poza tym predkosc obrotowa wentylatora jest regulowana temperatura procesora
i nie zaleznie od cool'n quiet. U mnie podczas swobodnej pracy kompa temp
jest ok 30stopni a oroty wentylatora ok 1500 obrotow. moze to wina plyty
glownej ktora nie umozliwia zmniejszenia napiecia zasilania wentylatora?
Pozdrawiam