Nagrywanie z karty TV

Autor: Maverick <mav2002_at_gazeta.pl>
Data: Fri 06 May 2005 - 00:51:43 MET DST

W jaki sposób nagrywać filmy itp?

Na pocztku nie używałem żadnych kodeków, tylko goły avi - a to wiadome - 20
min=700MB, obecnie przestawiłem na Divix5.1 jedank widzę, że to nie zdaje
rezultatu - jeśli robię cokolwiek innego to po jakimś czasie niekiedy dość
krótkim zatrzymuje mi sie obraz - ewidentnie komp nie wydala.
Komp: 512 ramu, semptron2600+, grafika aż za dobra - Radek od Saphire 9550
256MB 128 bit, płyta MSI, dysk Barracuda 7200, temperatury całkiem w
porządku

Czy wybór innego kodeka usunie problem?

Zależy mi na jakości nagranych programów, miejsca mi nie szkoda, więc
ostatecznie mogę nagrywać avi i potem przerabić na divixa, ale to jest
robota głupiego.

Co mam robić?

Z góry dzieki za każdą radę, wykraczającą poza wymianę sprzętu

Pozdrawiam;
Maverick