Temperatury

Autor: Goryl <plissken_at_poczta.wycinasz.onet.pl>
Data: Thu 05 May 2005 - 23:27:13 MET DST

Witam

Chcialem sie skonsultowac z fachowcami. Mam ASUSa Pundit. Taki barebone. W
srodku P4 1.5 GHz.

Temperatury na testach na tomshardware sa powiedzmy nastepujace : 55 stopni
na CPU i 25 w srodku kompa.

U mnie natomiast mam 35 stopni na CPU i 45 stopni w srodku kompa.

Czy temperatura w srodku nie jest za wysoka ??

Pozdrawiam

Tomek

P.S. Sorry ze nie rozwijam tematu ale pozna godzina i oczy sie same
zamykaja. HEJ.