Re: Problem z instalacja Windowsa na dysku SATA - nietypowy przypadek

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Thu 05 May 2005 - 23:21:04 MET DST

Użytkownik "dpra" <dpra.no.spam@no.spam.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d5dr8l$pbr$1@inews.gazeta.pl...

> Standardowo w instalatorze windowsa. Po tym jak naciskam f6, instaluje

Miałem coś takiego kiedyś. Właśnie te partycje zakładane spod XP mi wszystko
waliły. Instalowałem windę z 6 razy. Rozwiązanie było w zasięgu ręki - jest
to program producenta dysku. W Twoim przypadku DiscWizard
http://www.seagate.com/support/disc/drivers/discwiz.html
Po prostu tworzysz dyskietkę lub płytkę startową (polecam CD ze względu na
trwałość). Startujesz kompa z tego nośnika, ładuje się program, wskazujesz
że chcesz zainstalować nowy dysk, wskazujesz odpowiedni, wskazujesz system
(XP) dzielisz sobie suwaczkiem na dowolne partycje, wybierasz system plików
(NTFS lub FAT32), na końcu program sformatuje utworzone partycje i wgra
odpowiednie pliki i do dzieła. Najlepiej odłącz wszystkie pozostałe dyski,
żebyś nie stracił wszystkich danych przez nieprawidłowy wybór napędu :) I
jeszcze jedno - często program formatuje tylko podtstawową partycję więc
jeśli tak się stanie to po prostu ręcznie sobie sformatuj już pod
zainstalowanym XP.
powodzenia

--
Czajson | ABIT NF7-S | Barton 3000+ Pentagram QC-80 Cu
512MB PC3200 Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |