Re: Problem z instalacja Windowsa na dysku SATA - nietypowy przypadek

Autor: dpra <dpra.no.spam_at_no.spam.gazeta.pl>
Data: Thu 05 May 2005 - 23:07:48 MET DST

John napisał(a):
> Dobra, to przed instalacją wypnij wszystkie inne dyski. Zostaw tylko CD-ROM
> i ten dysk SATA, adejmij z tego dysku wszystkie partycje, i pozakładaj na
> nowo.
> Inne pomysły nie przychodzą mi do głowy...
> Ewentualnie spróbuj posadzić XP-ka jesdynie z SP1, a nie z SP2. Być może
> tutaj coś jest nie tak, moze sterowniki nie są cyfrowo podpisane, i w
> dalszej części instalacji coś z SP2 je wywala.System się zainstaluje, bo są
> jeszcze w pamięci, po restarcie już ich nie ma i kicha.
> Pozdrawiam

Dokladnie tak juz tez robilem. Wypialem wszystko i niestety ten sam
problem. Probowalem Windowsa XP PRO bez zadnych service packow i z SP2,
nie mam dostepu do wersji z SP1. Jesli taka zdobede to nie omieszkam
sprobowac. Mi juz sie skonczyly pomysly. Jutro jeszcze sprobuje
zainstalowac Windowsa na tym dysku i plycie gigabyta GA 7VT600 1394. Mam
nadzieje, ze sie wszystko/cos wyjasni...

Dzieki!

Pozdrawiam