skaczacy bufor

Autor: Pawel Glanowski <glanowski_at_nospampoczta.fm>
Data: Thu 05 May 2005 - 22:17:16 MET DST

Czesc!
googlowalem i wiem ,ze bylo tylko moj problem jest ciut inny. Mam nagryware
LG DVD-Multi GSA-4163B zamknieta w kieszeni i podpieta pod USB i kiedy cos
pale strasznie skacze bufor tak pomiedzy 30-98% nie wiem co by bylo gdy bym
ja podpial pod tasme ,ale niechce tego robic ze wzgledu na oplakany stan
kieszeni w ktorej jest zamknieta (strasznie obrobione gwinty) . Wypal niby
dobrze ,ale nie wiem czy to w czyms nie przeszkadza???

Pozdrawiam
P.G