Re: Dlaczego ten pecet sie wiesza?

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 May 2005 - 21:08:32 MET DST

> Chce zainstalowac sobie Mandrake 10.0 ale przy instalacji mniej wiecej po
> wyborze pakietow, gdy pasek postepu zaczyna isc do przodu, komputer mi sie
> wiesza...
[ciach]
> Windows instaluje sie normalnie- wiec totalnie nie kapuje.

1) Sadze, ze to moze byc ntg. Tzn. problem moze nie byc sprzetowy. Linux
jako taki (nawet Mandrake) potrafi jednak miec czesciej jakies "ale" do
podzespolow komputera. Skieruj ten post na grupe poswiecona Linuxowi -
najlepiej jakas dla newbie (wpier poszukaj po jej archiwum) - byc moze
ktorys z komponentow jest wrogi Linuxowi.
2) Zmien Linuxa... Mandrake czy Windows prawie nie ma juz roznicy - zmien na
Slackware oczywiscie, bo to jedyna sluszna dystrybucja :-P

::-:: fobiusz ::-::