Re: problem z nagrywarką

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 May 2005 - 20:46:09 MET DST

> Tasmy są dobrze podpięte,zworka jest na SLAVE,nie miga dioda ali nie da
> sie
> wysunąć tacki(jakby nie było zasilania)

To ostatnie jest chyba najbardziej niepokojace. Czy bios wykrywa naped (moze
w biosie jest wylaczony)?
Jednak mam jakies przeczucie, ze tak czy inaczej tacka powinna dac sie
wysunac - jesli sie nie wysuwa to albo nie ma dostarczanego zasilania
(uszkodzony kabel, wtyczka, zasilacz(?)) albo uszkodzony naped (gniazdko,
elektronika napedu).
Jesli mozesz to: (1) podlacz naped do innego kompa (2) podlacz do swojego
kompa inny naped i sprawa bedzie jasna.

::-:: fobiusz ::-::