Laptop Używana Armada 700 kontra coś nowego np Nec czy HP

Autor: Krzysztof Drewicz <hunter_at_witch.gdzies.tam>
Data: Thu 05 May 2005 - 15:00:56 MET DST

Witam!

Może ktoś mi podpowie co warto w tym sezonie wybrać. Poszukiwana jest
maszynka do pracy, nie jest konieczne studio filmowe czy super komputer
do SetiAtHome. Moje odczucia są takie że coś klasy 700 Mhz pozwala na
komfortową pracę (internet, zdalna administracja i serwisowanie etc.).

Poradźcie czy warto jest kupić dobrą używaną Armadkę 700 (produkowaną
jeszcze jako Compaq) i dopieścić ją dobrą baterią i napędem combo
DVD+CDRW czy też nie zajmować się czymś używanym i patrzeć w stronę
serii 9xxx z HP czy Nec?

kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej