Re: Ch³odzenie Pentium 200 MMX

Autor: poreba <dmicfg_at_polboks.com>
Data: Thu 05 May 2005 - 15:03:55 MET DST

Michal Bien <mbien@wywalto.uw.edu.pl> pope³ni³ 05 maj 2005 na
pl.comp.pecet utwór news:Xns964D52ACE4808mbien@127.0.0.1:

> Naprawde nie dostrzegasz roznicy w rozwiazaniach
> konstrukcyjnych A- brandow i takich B- lub nawet C- brandow jak Optimus?

Ale¿ dostrzegam, i ¶miem nawet twierdziæ, ze u¿ytkowanie podzespo³ów
z ma³y dopiskiem "made for..." to czasami zupe³nie inna jako¶æ.

Odnosi³em siê tylko do skrzetnie wyciêtego przez Ciebie:
"Ot, tak wyglada polska "produkcja" komputerow
- jak widac wystarczy do pisanian "produkt polski"
niezale¿nie od mojego GP ¿e Optimus móg³by trafniej dobieraæ podzespo³y.s

--
pozdro
poreba