Re: komp nie widzi dysku SATA...dlaczego ???

Autor: Adam Jarecki <pentium4_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 05 May 2005 - 13:30:24 MET DST

> Również nie pomogło.
> Czy można wierzyć, że najnowszy Windows zawierający fabrycznie zainstalowane
> service packi na cd pociągnie ten dysk i pozwoli zainstalować system ?

hmmm po zajrzeniu do manuala wydaje mi sie ze ta plyta ma obsluge SATA przez
kontroler i pozostale porty przez uklad VIA wiec jezeli to nie pomoglo to
sciagnij http://www.asuscom.de/pub/ASUS/misc/ide/via/VIARAID220d.zip w srodku
w katalogu DriverDisk masz rowniez makedisk tyle ze pod via sprobuj tego.

pozdrawiam
Adam Jarecki