Re: kontroler IDE

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne_at_wp.pl>
Data: Thu 05 May 2005 - 11:57:14 MET DST

bezrobotny napisał(a):
> jak ma własny ROM to powinno dać się wejść do ustawień...
> jak nie ma, to musi mieć zworki,
> jak nie ma, to nie wiem...

I ja nie wiem. Zmieniłem podłączenia taśm i niby jest OK. Do kontrolera
podłączyłem napędy optyczne a do płyty HD. Wada tego jest taka że nie mogę
uruchomić kompa z płyty. Po podłączeniu optyków do silicona nie startuje z
płyty na żadnym ustawieniu w biosie (scsi, cdrom itd.), więc do instalacji
windy znowu będę musiał przepinać taśmy.

--
Zbychu
------