Re: HP inkjet 1100 i nowy tusz

Autor: Alba <aquitania_at_iplan.pl>
Data: Thu 05 May 2005 - 00:39:24 MET DST

Użytkownik "Lukasz" <ktaki@buziaczek.pl> napisał w wiadomości
news:d5bfc9$enc$1@news.onet.pl...
> Witam,
>
> Wlasnie skonczyl mi sie tusz w czarnym zasobniku drukarki HP inkjet 1100.
> Czy ryzykowac i udac sie do jednej z wielu firm, ktore podobno
> 'profesjonalnie' z gwarancja uzupelniaja tusz w zasobniku za ceny od
> 40-80zl.
> Czy kupic moze orginalny zasobnik za cene okolo 130zl ?
> Nie chcialbym ryzykowac i 'zepsuc' drukarki niepotrzebnie. Skoro tyle kasy
> na nia juz wydalem. Co polecilibyscie aby wykonac?

Jesli za 130 zl masz faktycznie orginalny to przy nim zostan. Mozna wiedziec
skad?
Ja osobiscie uzywam zamiennikow Sietom i Black Point - zdaza sie ze sa
walniete ale do tej pory na gwarancji mi wymieniali (Black Point).
U mnie (Slask) ceny zamiennikow ksztaltuja sie w okolicy 100 - 120 zl

Pozdrawiam RRT