Problem z HP 3820

Autor: Tomek <b_a_z_g_r_u_s__at_yahoo.com>
Data: Thu 05 May 2005 - 00:19:59 MET DST

Moja drukarka trochę szwankuje.
Podczas anulowania druku zaczęła wykrywać zaciecie papieru. Mimo, że nie
było zadnego papieru, zablokowało się "pudełko" z tuszami (nie wiem jak
się to fachowo nazywa). Podejrzewam jeden bolec jako sprawcę
zamieszania, ale nie jestem tego pewien.

Czy któryś z użytkowników modelu 3820 mógłby przy wyłączonej drukarce
podnieść górna przykrywę sprawdzić, czy bolec zaznaczony na zdjęciu
wystaje tak jak u mnie?

Żeby nie śmecić na grupie zdjęcie umieściłem pod adresem
http://web.netstrefa.pl/drukarka.jpg

Z góry dziękuję za pomoc

--
Pozdrowienia