Re: jaki najszybszy HDD SATA

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 23:35:13 MET DST

Użytkownik "TaDeK" <TaDeK@post.de> napisał w wiadomości
news:d5b83k$jc2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> podaj testy z tweaka lub tomshardware to uwierze we wyniki

Zgoła odmienne :) Akurat Maxtor nie triumfuje :) Wracając do szybkości to
testy testami a życie życiem i w tym drugim trochę inaczej to wychodzi.
Samsung/Hitachi a dalej dopiero może Maxtor. Sam go mam i nie jestem
zadowolony. To już drugi egzemplarz - pierwszy poleciał po 7 miesiącach, w
innym kompie 40GB przeminęło z wiatrem. Obecny 120GB to kombinacja
specyficznego gwizdania na biegu jałowym z dobrze słyszlnym chrobotaniem na
talerzach w czasie pracy. Najgłośniejszy element kompa. I szczerze mówiąc
lepiej mi się pracowało na starym Caviarze 400JB. Obecnie montuję tylko i
wyłącznie Samsungi i Hitachi ale przy tych drugich tylko od pojemności
250GB, bo nie mam zaufania do IBMowskich pozostałości w mniejszych dyskach.

--
Czajson | ABIT NF7-S | Barton 3000+ Pentagram QC-80 Cu
512MB PC3200 Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |