Re: hp 5550 vs 5740

Autor: TaDeK <TaDeK_at_post.de>
Data: Wed 04 May 2005 - 22:59:55 MET DST

Pajovic wrote:

> To moze wyszly jakies felerne serie bo moja drukuje jak nowa a ma juz
> 2 latka za soba.
> Moze mialem szczescie, ale wiele ludzi ma podobne odczucia :)

nie wiem, moze - fakt ze 5550 kupilem w 1 dzien po jej premierze w Polsce.
Byl to pierwszy sprzedany egzemplarz tej drukarki w sklepie - godzine przed
moim kupnem dostali dostawe - tyle pamietam. Zastanawialem sie wtedy: HP960
czy HP5550 - zakup 5550 byl najgorszym zakupem w moim zyciu i nie zapomne
tego nigdy. Pierwszy raz zepsula sie po 2 tygodniach od kupna (pobieranie
papieru), drugi raz 2 tygodnie po odebraniu z naprawy (znowu to samo),
trzeci raz po 2 miesiach od odebrania z poprzedniej naprawy (tez pobieranie
papieru), 4 raz miesiac przed koncem gwarancji (tez pobieranie papieru, ale
ponoc siadla jakas inna czesc - tak sie tlumaczyli). Obecnie chodzi juz
dluzszy czas bez awarii, ale co jakies 10 kartek zgrzyta jakby polowa czesci
w srodku miala sie polamac. Obecnie polozylem juz na niej kreche - nie dbam
o to gow...o wcale i jak sie zepsuje to z przyjemnoscia wywale ja przez
balkon i pojde pozbierac jej szczatki, ktore przedtem jeszcze dokladnie
podeptam, co by nikt nie musial sie juz meczyc z ewentualnymi czesciami,
ktore zostalyby cale po upadku z 15 pietra. Nastepna drukarka to bedzie
Canon albo Epson.