Re: hp 5550 vs 5740

Autor: TaDeK <TaDeK_at_post.de>
Data: Wed 04 May 2005 - 19:31:11 MET DST

bilb0 wrote:
> Witam.
> Mam zamiar kupić drukarkę i mam do wyboru:
> - 2 letnią, dość mocno eksploatowaną (>5000 stron) hp 5550 z nową

mam - odradzam. Najwiekszy chlam jaki w zyciu widzialem. Scierwo juz sie 4
razy popsulo (na szczescie na gwarancji). Jak teraz sie popsuje to tylko ja
wywalic i kupic nowa. Wlasnie od przygod z tym modelem rozpoczela sie moja
nienawisc do firmy HP. Nikt nigdy w zyciu juz mnie nie namowi do kupna
czegokolwiek tej firmy. Jednym slowem odradzam drukarki tej firmy, a juz w
szczegolnosci model 5550

Polecam Canony z serii IP - w pracy mam IP2000 i jest to naprawde produkt na
glowe bijacy model 5550 z HP