Jaki zamiennik do drukarki Canon PIXMA 3000 ?

Autor: Tynio <tynioNO_SPAM_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 18:03:59 MET DST

Witam

Właśnie skończyły się tusze Canona w drukarce
i zastanawiam się jak jest z zamiennikami
Kupiłem dziś sobie INKLine firmy Pryzmat
czy może miał ktoś doświadczenie z tymi tuszami ??
A może kupić coś innego ?
Narazie po wydruku 5 kartek jest ok
Ale drukarka jest prawie nowa bo ma tylko 2 miesiące więc nic nie działo się
A moze dalej pozostac przy Canona tuszach ?
mam jeszcze 10 miesięcy gwarancji
a jak Wy postapiliście jak skończy się tusze ?
narazie kupiłem tylko 2 kolory ale będą się kończyć już nastepne
to moze jednak pozostac przy Canona tuszach ??
za Pryzmata dałem 17 zł + gwarancja jak by się coś działa
a Canona są za 45 zł

Tynio

Pozdrawiam