Re: hp 5550 vs 5740

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 17:27:20 MET DST

Mariusz wrote:

> No cena pojemnika ma najważniejsze znaczenie bo to cena w połączeniu
> z wydajnością decyduje o "opłacalności".

Po co mi cena pojemnika oryginalnego skoro nigdy nie zamierzam go kupić?

> Sądząc po cenie tego Twojego
> to zysk wcale nie jest "dwukrotny".

Jeżeli oceniać cenę to nie jest, ale ja jej nie uwzględniam. Chodziło
mi bardziej o to, że w zestawie dostajesz prawie 2x wydajniejszy
pojemnik. Dla niektórych, 350 dodatkowych stron to pół roku dłuższa
eksploatacja.

> Oczywiście drukarka im nowsza
> tym lepsza, o ile nie jest to model z niższej półki. Poza tym nie
> wszyscy jadą na "zamiennikach".

HP5740 to następca 5150. 5150 to następca 5550. Ciągłe kupowanie
oryginalnego tuszu czarnego w przypadku HP to bezsens. Zamienniki są
2-3x tańsze i jak sie dobrze poszuka, nie ustępują jakością.

--
# Łukasz Ledóchowski
# GG: 503647 lukled@tlen.pl