Pamiec w Aristo 8800

Autor: szymek <szyymek_wytnij__at_gazeta.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 17:05:36 MET DST

witam ! jestem poczatkujacym posiadaczem laptopa i hcialem dolozyc do
posiadanych juz 128 MB kosc 256MB, jednakze w zaden sposob nie moge
zlokalizowac polozenia kosci pamieci w tym laptopie. Z tylu sa 2 klapki
jednakze pod nimi sa tylko procek i twardy dysk..Nie wiem jak najłatwiej
mam sie dostac do slotow na ram..Czy mam odkrecac wszytski mozliwe srubki i
sciaganie calej obudowy.. czy istnieje moze jakis szybki sposob na
zamontowanie tej kosci pamieci..
dz za wszelkie podpowiedzi..