Re: Czy aby napewno ATI Radeon 9700 PRO?

Autor: nemo <nby_at_o2_ciach_.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 16:32:46 MET DST

> Witam!
hello

> Znalazlem na stronie Arestu coś takiego:
> http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=2185&katid=5&grupa=30
> piszą tam, że jest to karta 128bit, a chyba powinna być 256bit,
racja to ma co najwyzej rdzen z 9700 ale wydajnosci to juz nie!! sam cos
podobnego kupilem - naklejka ATI a producentem byl OCTEK (slyszales kiedys o
tej firmie?? jak nie to sie nie dziwie-produkuja cos co ma udawac 9700PRO)
u mnie ta karta wieszala kompa po 15 minutach grania: radiator nie wyrabial
i sie przegrzewala - chip nie byl ze srodka wafla
:(
> No i niby producentem jest ATI. Czy jest ona tyle warta, wiem że to
> już trochę zabytek.
to nawet nie jest wersja PRO!!! bo gdyby byla to by sie nawet oplacalo :D
wersja pro byla 256 bitowa a to jest jakas okrojona popierdulka!!!
stanowczo odradzam zakup tego chłamu(juz lepiej ati 9550XT)

> Pozdrawiam, Rafał
pozdro

--
nemo