Re: Kupię konto na Allegro.pl

Autor: von_Kowal <von_Kowal.wywaltotez_at_poczta.usun.onet.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 14:30:53 MET DST

 Wiesz z twoim podejsciem do sprawy .. to bardzo słusznie że zabolowano ci
konto .. niczego cię to nie nauczyło.
Mysliszze znajdzie się taki głupi co sprzeda ci konto ty narobisz "wałków"
na allegro - a do niego przyjdzie prokuratura.
Za pojedyncza aukcje dla komentarza allegro nie zablokuje ci konta wysle ci
ostrzezenie ... musiałeś bardziej przeginac, co mnie zreszta nie dziwi
cytając taki post na grupie

NTG