Re: Blueconnect w desktopie(?)

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 14:22:06 MET DST

Użytkownik "Green" <zdrw.cotrzebausun@usunsecochcesz.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:slrn.pl.d7he0f.3ugq8dn.zdrw.cotrzebausun@AQUARIUS.AQUA...

> Z tego co pisze dostawca,"preferują" i promują swoje karty
> (znaczy-oswojone)

Prawie wykupiłem tą usługę. Z pewnych względów jednak zrezygnowałem. Co się
dowiedziałem:

1. Jeśli wykupuje się u nich karte PCMCIA to poza kosztem karty (kilkaset
złotych) i abonamentu blueconnect (99 zł) trzeba wykupić abonament DATA (30
zł)
2. Jeśli ma się własną kartę, można mieć w promocji powyższy abonament za 1
zł.
3. Abonament jest na 24 miesiące. Troche to ryzykowne,

Generalnie możesz mieć własny modem GPRS, handlowiec Ery przekonywał mnie
nawet, że to się bardziej opłaca. Oprogramowanie powinno współgrać (nie
próbowałem). Podobno na allegro jest spory wybór - to też mówił PH ery.

to tyle spostrzeżeń.

pozdrawiam
jahu