Re: Blueconnect w desktopie(?)

Autor: Green <zdrw.cotrzebausun_at_usunsecochcesz.gazeta.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 13:52:56 MET DST

W artykule <d5a9rb$4h$1@nemesis.news.tpi.pl> R.A.D.U.S. napisal(a):

> jest PCMCIA do gniazda na PCI. Ale skoro usluga jest na tyle uniwersalna
> wiec moze mozna ja zastapic inna karta bezprzewdowa dzialajaca w tym
> standardzie...

Z tego co pisze dostawca,"preferują" i promują swoje karty (znaczy-oswojone)

"W takim przypadku Klient może zakupić następujące karty Blue connect:
- Blue Connect - UMTS\GPRS (Merlin U530) - w cenie 1549 zł brutto
- GlobeTrotter Combo EDGE - EDGE\GPRS\WLAN - w cenie 1029 zł brutto
- Globe Trotter Fusion - UMTS\GPRS\WLAN - w cenie 1819 zł brutto
- Sony Ericsson GC79 - karta GPRS\WLAN - w cenie 1029 zł brutto."

Ale.... te karty bazują na jednoczesnej współpracy z kartą SIM
(do komórki).
Nie jest to więc w rzeczy samej dostęp bezprzewodowy RADIOWY.
Bezprzewodowy- bo telefoniczny komórkowy.

Nie widziałem fizycznie takiej karty, ale wyobrażam sobie, że ma ona
w sobie coś w stylu gniazda dla SIM w komórce.
Do tej Blueconnect wkłada się SIM komórki, potem Blueconnect do laptoka,
i heja! do Internetu. Otrzymuje się indywidualny numer telefoniczny.
Działa więc taka karta jak telefon komórkowy.

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848,gg:1100100111000000111010