Re: OpticPro UT12 i Win XP.

Autor: tytan15 <tytan15malpa_at_wp.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 08:51:38 MET DST

Użytkownik "do_mi" <do_mi@interia.pl> napisał w wiadomości
news:d56flj$ec9$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam ponownie.
>
> Po zmianie systemu z Win98SE na Win XP (SP2) skaner Plustek OpticPro UT12
> odmowil posluszenstwa.

> Manager'a komunikat:
> "Cannot establish connection with the scanner".

Mam tez taki skaner i dziala bez wiekszych problemow, ale wczesniej mialem
ten sam model ale wczesniejszej produkcji (prawie na samym poczatku kiedy
wszedl do sprzedazy). Niestety nie jestem w tej chwili sprawdzic numeru
seryjnego. Problem udalo mi sie rozwiazac z temtym egzemplazem ale niestety
nie jestem w stanie powiedziec jak (?). Komunikowalem sie z serwisem
(www.mmv.pl) ale oni tylko pisali o instalacji odpowiednio sterownikow i to
nie pomagalo. W miedzy czase instalowalem uaktualnienia do windowsa jeszcze
cos innego robilem ale nie jestem w stanie powiedziec co jest niezbedne.
Zalecam zainstalowac wszelkie uaktualnienia systemu takze te ktore moga sie
wydawac potrzebne ale nie instaluja sie akutomatycznie. Jezeli to nie pomoze
to mozna sie skontaktowac z serwisem moze juz znaja konkretny sposob na
rozwiazanie tego problemu
Pozdrawiam

ps teraz tamten skaner jest uzywany na kompie z 2 systememi czyli w 98