Re: problem z myszką A4Tech

Autor: tytan15 <tytan15malpa_at_wp.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 08:43:23 MET DST

Użytkownik "Dawid" <david48@o2.pl> napisał w wiadomości
news:107ug76z1rg2e$.l275xhc73ke7$.dlg@40tude.net...
> Mam myszkę kulkową A4Tech i mam z nią problem. Otóż często podczas pracy
> blokuje sie i przestaje dzialac. Jest wyczyszczona, wiec prawie na pewno w
> pelni sprawna. Czasem po restarcie komputera znowu zaczyna dzialac...

Witam
Mialem i mam tez mysze A4Tech-a model WWW-11 (chyba bo niepamietam a nie
moge sprawdzic) Starszy egzemplaz tez mi sie dziwnie zachowywal albo kursol
przy minimalnym ruchu myszki zaczynal latac po calym ekranie albo zamieral.
Prosta metoda naprawy sytuacji bylo odlaczenie myszy od kompa i podlaczenie,
ale koniecznie 2 razy!! (nie wiem czemu tak bylo) i potem mysza przez jais
czas znowu dzialala poprawnie. W pewnym momencie sie zdenerwowalem i kupilem
druga taka sama w MM za 20zl od tamtego czasu nie ma zadnych problemow.
Pozdrawiam