zaklocenia Audigy 2 ZS przez cd rom?

Autor: DysoN <dyson_at_szuruburu.ru>
Data: Wed 04 May 2005 - 08:26:49 MET DST

Witam

Mam nastepujacy problem: podczas wzmozonej operacji czytania z cd romu
na mojej karcie Audigy2 ZS pojawiaja sie bardzo powazne zaklocenia
dzwieku. Dzwiek sie kaszani, czesto jakby zwalnia nawet i w ogole jest
poszatkowany. Karte te mam od niedawna, na poprzedniej SB Live 1024 nie
mialem takich problemow. Cd rom/nagrywaka jest podpieta na osobnym IDE
wzgledem dysku twardego, tasma laczaca z IDE z gatunku tych starych (ma
ze 3 lata). Czy powodem moze byc to ze ze wzgledu na to jak mam wszystko
spiete wewnatrz tasma IDE-CDROM jest bardzo blisko karty dzwiekowej,
wrecz ja opina i styka sie w jednym miejscu z krawedzia karty?

Za wszelkie sugestie dziekuje.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl ICQ UIN 31267896
Jesli zrobimy to ostroznie, to nie poruszy sie w czasie, to znaczy