modem neostrada speedtouch a

Autor: dAwIdeR <dawider[cut_it>
Data: Wed 04 May 2005 - 01:39:33 MET DST

siec. sprawa wyglada tak. nie mam jako takiej karty sieciowej ale "menadzer
sprzetu" w windzie pod karta sieciowa widzi mode (z topica) ktory ma byc ta
karta sieciowa. i mam w zwiazku z tym pytanie czy da rade podlaczyc mojego
laptopa do tego modemu i zgranie paru rzeczy ?? czy musze jednak kupic
"prawdziwa" sieciowke i wtedy pozgrywac. jest to dal mnie o tyle wazne ze
mam pare duzych rzeczy na stacjonarnym komputerze musze do jutra rano jakos
to pozgrywac i nie wiem czy uderzac tylko po kabel czy kupowac odrazu karte
sieciowa
pozdrawiam

--
                     -=-fUck thE mAInstrEAm-=-