Re: Czy taki monitor będzie ok?

Autor: zzz <zzzzzzzzzzzz_at_poczta.fm>
Data: Wed 04 May 2005 - 00:12:59 MET DST

> - czy cena (~2500 pln) do parametrów jest ok?
> - jaka jest jakość wyświetlania TV?
> - może jest jakiś inny, konkurencyjny produkt za podobną cenę?

Wszystko OK, poza ceną. W Vobisie zawsze ok. 10-30% dopłacasz. Poszukaj w
innym sklepie. Pytanie też, czy opłaca się z tunerem, może lepiej tuner
dokupić osobno (może wyjść taniej).
Jakość wyświetlania TV: nie wiem jak TV, ale filmy powinny wyglądać świetnie
(jeśli akceptujesz mały - jak na TV - ekran i widoczne czasem smużenie -
najlepiej zobacz sam w działaniu, w Vobisie zawsze mają wystawione - każ
sobie puścić jakiś film).