Poleccie jakis dobry antyspyware

Autor: Marek <fun_site_at_poczta.USUN.TO.onet.pl>
Data: Tue 03 May 2005 - 23:35:56 MET DST

Niestety ostatnio wyskakuja mi co chwile okienka z IE z glupimi reklamami.

Wykrylem 5 procesow - zabilem je, usunalem pliki i wpisy z msconfig.
Niestety pliki po chwili sie 'odradzaja'. Lavasoft Ad-aware nie pomaga
(ostatnia aktualizacja jest z 2004).

Prosze o polecenie mi jakiegos dobrego programu do usuniecia tego
dziadostwa...

z gory dzieki

Marek

PS
wiem ze NTG, ale nie wiem na jaka grupe pisac w sprawie software,
szukalem ale nic nie umialem znalezc :(