Re: Wspolpraca: Eksport sprzetu komputerowego do Norwegii

Autor: von_Kowal <von_Kowal.wywaltotez_at_poczta.usun.onet.pl>
Data: Tue 03 May 2005 - 23:16:34 MET DST

Alez oczywiscie atychmiast umieszcze tu twoj adres jezeli bedziesz
bezwstydnie umieszczł smieci, reklamy i tresci nie zwiazane z grupą, a tym
bardziej jeżeli zrobisz to dla osiagniecia swojej kozyci materialnej. Bo
czyms zupełnie innym jest pisanie głupot i postów nie na temat .. a czym
innym Spamowanie z premedycacja aby nabic sobie kabze. Na coz innego jak na
umieszczenie w bazach spamerów zasłuzył ten osobnik .. dla mnie jest
SPAMEREM. To działanie jest dopuszczalne ... bo co zrobisz poprosisz
kolesia aby łaskawie skasował swoj post, smiech na sali ... przecież on
zrobił swoje puscił reklame i ma to gdzieś.
Jezeli nie rozumiesz ze zasmiecanie grup jest nie wporżadku .. to zmien może
grupę na alt.pl.ogłoszenia. Nie wiem jak ty ale ja nie jestem zainteresowany
w przebijaniu się przez smieci od jakiś idiotów.
Idąc twoim podejściem niedługo co drugi post będzie reklamą np: Aukcji z
Allegro, jezeli cie to nie rusza to twoja sprawa

Nie Pozdrawiam