Re: Przeziębiony pecet ?

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Tue 03 May 2005 - 22:24:05 MET DST

"Pawel Gardziejewski" <gardziejewski@o2.-SPAM-.pl> wrote in message news:d06dtl$83b$1@atlantis.news.tpi.pl...

> moj traf, sprawdz kompa z inna koscia pamieci,

Rzeczywiście winna okazała się pamięć RAM
Było to ValueRAM Kingstona KVR333X64C25/512.

Niedawno ją kupiłem jako rozszerzenie do
obecnego listka pamięci 256M. Mój pecet
teraz chodzi na 256M i jest 100% OK, gdy
wsadzę tamto 512M Kingstona to jest kicha,
nie jestem w stanie odpalić peceta na zimno.

Dzięki wszystkim za pomoc!

p.s. Firma Kingston bez problemów czy wymówek
przyjęła reklamację i wyślą mi nową pamięc do domu.
Przynajmniej więc tyle plus w tej całej sytuacji.