Re: Jak dobrac sie do HP 1210?????

Autor: Chopin <stawnanet_at_wp.xl>
Data: Tue 03 May 2005 - 22:58:21 MET DST

Użytkownik "amted" <amted@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:d57dg0$r2k$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam wszystkich!!
>
> Co moze powodowac ze do w.w drukarki nie chce zaciagnac sie papier?
Brudne rolki, separator papieru, etc...

> Da rade samamu cos takiego naprawic
Teoretycznie TAK.

> i w koncu jak rozkrecic to cos ): nie mam takich srubokretow.... skad je
> dostac?
W sklepie z narzędziami.

> a jesli nie da rade samemu to czy ktos juz oddawal do serwisu
> pogwarancyjnego ?? jak to wyglada??
Proponuję oddać sprzęt do serwisu. Warto znaleźć autoryzowany serwis, który
posiada odpowiednią wiedzę i zaplecze techniczne. Niektóre serwisy oferują
nieodpłatną wycenę naprawy usterki - pozwala to klientowi na rezygnację z
naprawy gdyby koszta okazały się zbyt duże.

Pozdrawiam,

--
Chopin
stawnanet@wp.xl