g e y b wrote:
>> Jak moge teraz byc konkurencyjny - jaK obok mnie jest sklep
>> detaliczyny z czesciami tanszymi o kilka % niż w wielkich
>> dedykowanych dla sprzedawców- hurtowniach.
>
> Normalnie - konkurować można nie tylko ceną, ale również serwisem,
> sposobem obsługi klienta, warunkami gwarancji itp.
dokladnie - i wtajemniczonym nie od dzis wiadomo ze w ProLine mozna kupic
tylko sprzet, objety gwarancja producenta. Serwis maja tak tragiczny, ze
sprzetem serwisowanym przez nich nie warto nawet sie interesowac i kupic w
drozszym sklepie, ale za to z dobrym serwisem. Ale i tak wazelinka dla
ProLine za ich ceny bo juz wiele rzeczy tam kupilem za cene nizsza niz w
hurtowniach - wszystko oczywiscie objete gwarancja producenta. Ale kompa nie
dalbym im zlozyc.
Received on Tue May 3 20:45:11 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 03 May 2005 - 20:51:02 MET DST