Re: Proline, Action Pronox....lekko OT

Autor: TaDeK <TaDeK_at_post.de>
Data: Tue 03 May 2005 - 20:47:14 MET DST

g e y b wrote:

> Normalnie - konkurować można nie tylko ceną, ale również serwisem,
> sposobem obsługi klienta, warunkami gwarancji itp.

dokladnie - i wtajemniczonym nie od dzis wiadomo ze w ProLine mozna kupic
tylko sprzet, objety gwarancja producenta. Serwis maja tak tragiczny, ze
sprzetem serwisowanym przez nich nie warto nawet sie interesowac i kupic w
drozszym sklepie, ale za to z dobrym serwisem. Ale i tak wazelinka dla
ProLine za ich ceny bo juz wiele rzeczy tam kupilem za cene nizsza niz w
hurtowniach - wszystko oczywiscie objete gwarancja producenta. Ale kompa nie
dalbym im zlozyc.