Re: co zrobić

Autor: simen <ap_at_UsuntOmniszek.internetdsl.pl>
Data: Tue 03 May 2005 - 19:29:53 MET DST

> Odłączyć wszystko, zostawić tylko płytę z prockiem, sprawdzić czy
> dojdzie do wykrycia braku pamięci. Potem dorzucić pamięć itd...
> (piszesz że odłączałeś to i owo ale nie wiadomo czy wszystko na raz
> :)

Wykryło brak pamięci (dziek speaker-a, jednorazowo pikniecie)
Po podłączeniu pamięci, procesora i karty graficznej, Wiesza się w tym
samym miejscu co pisywalem. Jeśli to ważne kursor mruga cały czas.

Co zrobić teraz :-(

Pozdrawiam i dziekuje za dotychczasowe sugestie.

SIMEN

P.S. Karta graficzna jest sprawna - sprawdzalem.