kontroler IDE

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne_at_wp.pl>
Data: Tue 03 May 2005 - 18:52:19 MET DST

Witam
Podłączyłem dziś kontroler ide (silicon 0680) a do niego mały dysk twardy
(na swapa). Na dysku (tym większym) mam 3 systemy operacyjne a po tej
modernizacji Boot Magic odmówił posłuszeństwa. Wywala komunikat: there are
no primary partitions on disk 1 . Rozumiem że kontroler ide ma jakby
priorytet na kontrolerem wbudowanym w płytę główną. Czy można to zmienić a
jeśli tak to jak? bo nie mogę się butować do innych systemów.

--
Zbychu
------