Re: Czy win98se pojdzie na monitorze monochrom?

Autor: Marek <marek9993.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 03 May 2005 - 17:54:18 MET DST

waldek <waldema@poczta.ont.pl> napisał(a):

> jak w temacie..... ktos moze wie czy taka kombinacja jest mozliwa?
>
> z gory dzieki za odp
> pozdro
> wald

Oprócz kolorowego, mam jeszcze tak zabytkowy monitor monochrom.,
że karta S3 4MB piszczy przy starcie, bo nie może rozpoznać monitora.
Mam sprzętowo ustawioną wysokość obrazu w taki sposób, że przy starcie
komputera obraz jest mocno kaszetowany :)) ale gdy win98se zakończy ładowanie
i z karty wychodza zadane parametry obrazu, to jest on wysoki jak trzeba,
ale trochę węższy.
Tym nie mniej monitor przejmuje od karty 800x600 32bit kolor :)
Koloru wprawdzie nie ma :), ale kontrast jest O.K.
O ile pamiętam, to na tym monitorze pracował w ten sposób również win2k.

Marek