Re: Jak nagrać płytke bootującą Win XP

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Mon 02 May 2005 - 21:59:44 MET DST

Użytkownik "Pawel" <pawelral@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d5601c$elr$1@news.onet.pl...

> Każdy musi powiesniaczyć jak taki np "czajson" ?

No wybacz "wieśniaku" ale wpisałem pierwszy NTG a jak typek jest na tyle
głupi, że szuka zaczepki zamiast szukać na innej grupie, to poinformowałem
go tylko dyskretnie gdzie trafił po swojej odpowiedzi.
Wiesz co jest wieśniackiego? Twój niepotrzebny post i niestety ten mój oraz
posty ludzi pokroju Eneuela, którzy pomimo stwierdzenia NTG podają kawę na
ławę i dzięki temu kolejny post NTG otrzymał odpowiedź na pytanie. Co za tym
idzie jutro pojawi się nowy itd.
A banda dalej będzie pisała "NTG, spróbuj programu X"

--
Czajson | ABIT NF7-S | Barton 3000+ Pentagram QC-80 Cu
512MB PC3200 Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |