Re: mam problem z netem

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Mon 02 May 2005 - 17:54:41 MET DST

> ale ja nie moge otworzyć żadnej strony www i ściągać plików
> ale poczte moge wysyłać i rozmawiać przez gg

Chyba dalej nie rozumiesz w czym problem, wysmaruj posta (na dobrą grupę np
pl.comp.networking) opisz dokładnie przypadek, bo skoro gg i pop3 chodzą to
może jakiś problem typu proxy/firewall??

Napisz jakiego typu masz połączenie (DSL/sieć blokowa/modem) system, być
może sprzęt (karta sieciowa), programy (może zainstalowałeś firewalla???)